فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

دخترم همه هستي ام

شيطون بلاي من

1393/11/21 8:58
نویسنده : مامان بهناز
123 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 21ام بهمن ماه 93 هست ديروز به محض اينكه چشماتو باز كردي ومنو ديدي باخنده گفتي " س ماني "

يعني "" سلام مامان"" الهي فدات شم كه تو اينقدر خوش زبون وخنده رو هستيبوس

تمام خستگيامو از بيخوابي و شب شير دادن وخلاصه لگدزدنات رو تخت خواب و استرس من كه يه وقت قلت نخوري ونيفتي رو وقتي از خواب پا ميشي بااون لبخندات از بين ميبري.

امروز هم عروسكتو روي پات گذاشتي وخودتو تكون ميدي وبراش زمزمه ميكني يعني داري براش لالايي ميخوني . نون زدنات توي ماست وخوردنت خيلي ديدنيه .كلا اين روزا خيلي حركاتت خوردني شده وميخواي همه كارارو تقليد كني.

سال گذشته اين موقع خيلي كوچولو بودي ودو سال گذشته اين موقع من تازه فهميده بودم كه نقلك منتو شكممه .

قربون تو دخمل خوشگلم بشم من . وخدا رو صد هزار بارشكر بخاطر چنين هديه زيبايي كه به من داد.شكككككككررمحبت
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)