فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

دخترم همه هستي ام

اولين تولد 3 نفره بابايي

1393/11/13 11:11
نویسنده : مامان بهناز
154 بازدید
اشتراک گذاری

شب هفتم بهمن ماه براي بابايي يه تولد كوچولو گرفتيم من وتو وباباييجشنجشندلغک

بعدازظهر باهم رفتيم يه كيك تولد شكل يه لب قلوه اي خريديم محبت

چندروز قبلش هم من رفتم براش يه شلوار ويه پيرهن خريدم واون شب بابايي رو به بهانه لباس آويزون كردن فرستاديم تو بالكن بعد خودمون ميزو چييدم يه كيك ودوتا فشفشه ويه ژله.

خيلي خوش گذشت بماند كه تو فسقلي بند نميشدي تا ازت يه عكس خوشگل بگيريم همش ميخواستي به همه چيز دست بزني آخرهم يه چنگ حسابي به كيك انداختي و كلي مابهت خنديديم .

الهي من فدات بشم كه تو اينقدر هيجانو دوست داري.خجالت

انشاالله من وتو وبابا صدسال كنارهم با آرامش وسلامتي زندگي كنيم.

اين يه عكس از خوردن كيك از شما

قربونت بشم كه اينقدر براي فشفشه ها ذوق ميكني.

اينم يه عكس ديگه از نگاه قشنگت به فشفشه ها

اينم عكس كيك بابات وهنر نمايي ماماني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)