فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

دخترم همه هستي ام

هشتم آذر 1393

1393/9/8 11:53
نویسنده : مامان بهناز
64 بازدید
اشتراک گذاری

فداي گلم بشم كه فردا 13 ماهه ميشه . ومن بالاخره تونستم براش يه وبلاگ درست كنم.

فاطمه زهراي من دوسسسسسسسستتتتتتتتتتت دارم خيييييييللللللللييييييييييي زياااااااااد.

گل من هنوز راه نميري. هشت تامرواريد خوشگل داري تو دهنت 4تا پايين 4 تا بالا.

چقدر اذيت شدي براي اين دندونا .انشالله هر چه زودتر بقيشم دربياد خيال من وبابات راهت شه .

قشنگم تو 4دست وپا هم نميري خودتو سر ميدي وميخزي كنار پاهات قرمز شده ومن چقدر غصتو ميخورم.زیبا

دوست دارم زودتر راه بيفتي.آقاجان ميگه چقدر عجله داري راه ميفته نترس. همه خونه رو پشتش ميزاره .خندونک

به شوخي ميگه اگه شيطوني كنه پاشو ميبندم به ستون من اينقدر حرص ميخورم ميگم كسي حقي نداره به بچه من تو بگه هر كاري دلش خواست بذاريد بكنه.چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)