فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

دخترم همه هستي ام

همه شيطنتهايت.........

1394/10/13 13:35
نویسنده : مامان بهناز
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گلم

امروز اومدم كمي از شيطونيهات بگم  بعدها وقتي كه خانوم شدي يادت بيفته كه چيكارا ميكردي وكلي به اين روزات بخندي:

يه روز ديدم اصلا صدات نميياد وقتي رفتم تو اتاق ديدم بعلللله خانوم لب تاب منو باز كرده وبيشتر كليدهاي كيبوردشو كنده حالا چجوريشو نميدونمتعجب اولش به عمق فاجعه پي نبردم ولي بعد كه به يه متخصص نشون دادم گفت كاريش نميشه كرد و بايد براي لب تاب يه كيبود جديد بخري.. انگشتاي قشنگتو انداخته بودي زيرش ودرشون آورده بودي!!!! حتما اينكار برات يه لذت خاصي داشته ...خنده هرچند كه عصباني شدم ولي دعوات نكردم فدات بشم كه خيلي دوست داري خرابكاري كني.

عزيز تعريف ميكنه كه يه روز ديده صدات نميياد وعليرضا رو ميفرسته تو اتاقو ميبينه بععععععععله خانوم گل خميردندونو باز كرده وكليشو روي فرش ماليده ويه مقدارشم روي صورت وموها سکوتوخلاصه به يه شستشوي اساسي نياز پيدا ميكني.

البته اين كار هميشته كه دستت به كرم برسه خلاصه وكلي ماس مالي ميكني.

 

علاقه زيادي به نمك پاش داري كافيه يه نمك پاش ببيني برش ميداري وفرارو برقرار ترجيح ميدي ميري يه گوشه دنج وخاليش ميكني بعد با دست روي فرش كامل پخشش ميكني تا ديگه به اين راحتيا نشه جمعش كرد اي شيطونبوس

 

خيليا شايد فكركنن دخمل من داره خيلي لوس بار ميياد وبايد يه فكري براي تربيتش كرد وچرا فلاني اصلا به دخترش هيچي نميگه؟؟ ولي براي من مهم نيست براي من لذت بردن تو از زندگي مهمه  بخصوص تو اين دوران. گلمبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)