فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

دخترم همه هستي ام

اندر احوالات نفسم...

1394/8/10 11:32
نویسنده : مامان بهناز
260 بازدید
اشتراک گذاری

تقريبا 10روزه كه نفسمو از شير گرفتم تشویق دختكم خيلي متين وصبوره بعضي موقع ها براي اون دوران دلم تنگ ميشه . فقط يكي دوبار سينمو به دهن بردي وقتي ديدي كه تلخه ومن بهت گفتم اوف شده ديگه به دهن نبردي يه چسب هم روش زدم كه بيشتر ترحم كنيخجالت

واقعا معذرت ميخوام ولي بهرحال مجبور بودم گلم هنوز هم شبا وبعضي روزا با لبخندهوسشو ميكني ونامشو ميبري ومن بهت يه لبخند ميزنم وميگم ماماني اوف شده .اجازه

تو ديگه بزرگ شدي وفصل جديدي تو زندگيت آغاز شده كه مملو از مستقل بودنه. ودراين يك هفته من حس ميكنم كه واقعا از وابستگيت كم شده وهمش استرس اينكه زودتر بيام خونه وبهت شيربدم ندارم. هرچند كه دلم اونقدر تنگه كه با سرعت هر چه تمام تر مييام پيشت گلممحبت

فعلا وابستگي شديدي به پتوت داري كه از كوچيكي بغلت بوده وضع پتو خيلي خرابه چون كاملا پاره هست ولي چه كنم كه رهاش نميكني وحاضر نيستي با هيچ چيزي عوضش كني.خطا

اميدوارم به همين زودي بتونم از پوشك هم بگيرمت ميدونم كه دختر فهيم من خيلي خوب باهام راه ميياد وميتونم اين مرحله رو هم بخوبي اجرا كنم .هميشه فداتمبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)