فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

دخترم همه هستي ام

هميشه بخند دخترم.......

1394/6/10 10:14
نویسنده : مامان بهناز
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

به تو مي انديشم              اي سراپا همه خوبي               تك وتنها به تو مي انديشم

همه وقت همه جا              من به هر حال كه باشم به تو ميانديشم

تو بدان تنها اين را تو بدان       تو بمان با من تنها تو بمان

جاي مهتاب به تاريكي شبها تو بتاب           من فداي تو به جاي همه گلها تو بخند

 

نوگل من اين روزا زياد نميخنده سه شب تب داشتي بعد دونه هاي قرمزي از بدنت بيرون زد وما متو جه شديم كه ويروس رزولا يا تب سنجاقك گرفتي.غمگین

الان يك هفته هست كه هيچي نمي خوري واصلا اشتها نداري ما همه يعني من وبابا وعزيز وآقاجون خاله ودايي ها همه نگرانتيم اميدوارم هرچه زودتر كامل خوب شي و مثل هميشه بخندي عزيز دلمبوسمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)